martie 07, 2010

Meniu de duminica

Azi am gatit in disperare de cauza ca sa recuperez saptamana trecuta in care am cam stat pe bara din cauza programului incarcat de la facultate si ca sa asigur papica pentru saptamana care incepe si care va fi la fel de plina.Facusem cumparaturile de ieri asa ca astazi doar le-am amestecat un pic cat sa le dau o forma finala zisa si mancare.
Pentru inceput am facut o supa crema de conopida dupa o reteta preluata de la Teo. Dia zice ca a fost buna, mie nu mi-a placut pentru ca se pare ca tot nu imi place conopida.


Dupa ce m-am incalzit putin am facut un ratatouille(reteta tot de la Teo) pe care l-am mancat cu piep de pui fript condimentat cu garam masala.Nu stiu sigut daca s-au potrivit foarte tare aromele dar mi-a placut.A mai ramas un pic pentru pachetul de maine al Dianei.
Intre timp ghici ce era la cuptor:minunatie de Boeuf Bourguignon, reteta Julia Child din Mastering the art of french cooking- chiar merita cele 3-4 ore de preparare si asteptare.Daca toate retetele sunt asa de bune chiar cred ca o sa imi fac timp sa le descifrez si adaptez.Din pacate doar atat a mai ramas,pentru ca pana m-am miscat eu sa ii fac poze cu aparatul din mana stanga am dat-o gata cu furculita din mana dreapta.Asta e un motiv in plus ca sa mai fac o data reteta.


Iar la desert,pentru ca e clar ca nu putea sa lipseasca, am facut prajitura cu morcovi a lui Jamie Oliver preluata din cartea Sa gatim cu Jamie.Mi s-a parut destul de migaloasa dar rezultatul a fost pe masura.
Cred ca a fost o duminica foarte prolifica, culinar vorbind.Ca am ramas in urma cu invatatul din cauza asta e cu totul alta poveste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu