decembrie 17, 2010

Cooking session la Cortina

Dupa ce ca am castigat concursul si ca diseara ma asteapta the greatest party of them all, Electrolux si Lowe PR au fost atat de draguti incat sa ma invite aseara la un eveniment culinar pe cinste. Desi scopul oficial al intalnirii a fost acela de a testa 3 modele de aragazuri Electrolux, cei prezenti au transformat seara intr-o intalnire ca intre prieteni. Am cunoscut cu aceasta ocazie doi  food bloggeri pe care ii admir foarte tare:         Ana http://easypeasy.ro  si  Andi  http://www.sabucatarim.ro .

Am gatit:
lavinia
Am mancat:
aperitiv
pricipal
Si ne-am imprietenit:
la masaMeniul a fost complet, desi nu vorbisem intre noi inainte si nu stiam nimic despre ce vor gati ceilalti: aperitive Ana - briose delicioase cu branza si busuioc si pate fiiiin de ficat, supa de dovleac facuta de mine, fel principal Andi- pui cacciatore si desert fursecuri cu ovaz si visine pregatite tot de mine.
Locatia (Club Cortina Corbeanca) a fost excelenta iar gazdele noastre, doamna Carmen Georgescu de la Electrolux si Roxana si Monica de la Lowe PR au fost ajutoare de incredere in bucatarie.Sa nu mai spun ca au spalat toate vasele murdarite de noi si ne-au lasat sa stam cu burtile in sus dupa ce ne giftuisem din toate felurile de mancare. Am plecat acasa cu multe amintiri, carti de vizita si prieteni noi, speranta ca voi mai avea parte de astfel de evenimente si un minunat set de cutite primit cadou.

2 comentarii:

  1. N-am sa ma mir daca o sa te vad pe la diferite emisiuni culinare.
    Spor la treaba!!!

    Dragos Ivan

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu un biscuitoi din alaaaaaa :) si un muffin:D

    RăspundețiȘtergere