decembrie 10, 2010

Deck the halls

Anul acesta mi-am propus sa decorez un brad natural, in ghiveci, pe care sa il pot planta dupa Craciun.M-am gandit sa am numai ornamente facute in casa (cu exceptia beculetelor pe care nu le-am putut in nici un fel confectiona si de care nu am vrut totusi sa ma lipsesc :D) asa ca m-am apucat de treaba.
Pentru inceput am taiat felii transversale 2 portocale,2 grapefruit si o lamaie si le-am pus la uscat pe prosoape de bucatarie si apoi pe calorifer.Le-am lasat aproximativ o saptamana, intorcandu-le din cand in cand, apoi le-am legat cu o sfoara din canepa pantru un aspect rustic si le-am atarnat in brad.

DSC00717

Aseara am facut si bastonase dulci dupa reteta din ultimul numar Good Food iar azi urmeaza turta dulce.

DSC00712

DSC00716

Stiu ca este destul de devreme dar eu am intrat deja in atmosfera Sarbatorilor si zau daca vreau sa ma opresc...'Tis the season to be jolly, fa la la la la la la la la!!!!
P.S.-pe blog nu m-am laudat ca am castigat petrecerea Dinner Explorer,nu?Sooooo happpyyy about that too!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu