februarie 18, 2011

Paste cu ce-am gasit prin frigider

DSC_0382Pentru ca saptamana asta a trebuit sa invat intensiv pentru examenul la ginecologie (asta da scuza :P) am gatit chestii care erau gata in maxim 15 minute si pentru care murdaream cel mult doua vase. Nici de cumparaturi nu prea am avut chef asa ca am terminat toate rezervele din frigider si dulap. Pentru pastele astea am folosit toate ingredientele care imi plac si noroc ca a iesit ceva foarte bun, ca altfel n-as mai fi mancat nimic la masa respectiva.
Ingrediente:
200g paste (eu am avut un fel de melcisori)
200 g piept de pui
3 ciuperci
3 linguri ulei de masline
2 catei de usturoi
100 ml suc de rosii
50 ml smantana dulce
un praf de ardei iute
parmezan proaspat ras
patrunjel verde
Preparare:
Am fiert pastele conform instructiunilor de pe ambalaj (adica le-am pus in 2 litri de apa cu sare cand aceasta clocotea si le-am lasat fix 11 minute, dupa care le-am scurs si nu le-am mai facut nimic)-o oala murdarita.
Intr-o tigaie cu peretii inalti (a doua oala murdarita) am pus uleiul de masline si am calit foarte usor usturoiul. Am adaugat apoi pieptul de pui taiat cubulete si dupa ce a prins putina culoare am pus si ciupercile taiate lamele.Le-am lasat sa se rumeneasca un pic apoi le-am inecat in sos de rosii indulcit cu smantana. Am condimentat cu sare, piper si niste fulgi de chili rasnit si gata. Mi-am pus o portie generoasa in farfurie, am ras cu greu putin parmezan deasupra, am rupt doua fire de patrunjel si asta a fost. Tati spunea ca foamea e cel mai bun bucatar si mare dreptate avea!
Gata, ma duc sa spal vasele ca deja nu mai am in ce sa gatesc!

Un comentariu:

  1. INVITATIE


    Asociatia Consumatorilor de Media si Club A au deosebita placere de a va invita la dezbaterea:



    ,,Ce inseamna alimentatia sanatoasa?''


    care va avea loc in Club A, marti, 22 februarie, ora 19.00.

    Va invitam sa participati la aceasta dezbatere, in calitate de invitat, alaturi de Daciana Sarbu si de Andi Moisescu

    In public vor fi prezenti studenti la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii.



    Va asteptam


    Va rugam sa confirmati participarea pana sambata 19.02, ora 18, printr-un mail la horeabadau@gmail.com





    Cu deosebit respect

    Asist. univ. drd. Horea Mihai Badau
    Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii
    Universitatea Bucuresti
    Presedinte
    Asociatia Consumatorilor de Media
    http://horeabadau.wordpress.com
    0722.376.925

    RăspundețiȘtergere