februarie 16, 2011

Pranz clasic cu piept de pui

DSC_0279Asta a fost meniul nostru de sambata dar ca de obicei m-am luat cu altele si nu l-am postat pana acum. Ei bine, pieptul de pui este carnita de baza la noi asa ca incerc in permanenta sa-i diversific modul de preparare. Desi s-a bazat strict pe imaginatia mea si pe ingredientele pe care le aveam in momentul acela in frigider, puiul asta a fost un succes chiar si pentru cei mai mofturosi dintre noi (a se citi Sorin, caruia nu-i plac condimentele si ingredientele necunoscute si care devine intotdeuna sceptic cand folosesc ceva de care el nu a auzit).
Ingrediente:
2 piepti de pui
2 linguri pesto rosu
2 linguri pesto clasic(bineinteles ca ideale sunt cele pregatite in casa, dar pentru reteta asta sunt foarte bune si rapide si cele de cumparat.Ale mele erau luate de le Mega Image
4 feliute bacon
4 feliute sunca taraneasca
3-4 linguri ulei de masline
cateii de la o capatana de usturoi
rozmarin
sare, piper
4-5 cartofi medii

pui1Preparare:
Am taiat pieptii de pui in jumatati (de fapt asa erau in caserola :D), i-am batut bine cu ciocanul de snitele si apoi i-am uns cu cate o lingura de pesto. I-am rulat si i-am invelit in bacon pe cei cu pesto clasic si in sunculita taraneasca pe cei cu pesto rosu (am facut asta pentru ca nu aveam suficient bacon pentru toti si ulterior mi-am zis ca asa o sa ii deosebesc mai bine :P). I-am pus intr-o tava, am picurat un pic de ulei deasupra, am infipt cativa catei de usturoi pe ici pe colo, am presarat si o mana de rozmarin si am dat la cuptor pana s-au rumenit.
Pentru garnitura am taiat cuburi mari cartofii, i-am fiert 10 minute apoi i-am pus intr-un alt vas ceramic impreuna cu multi catei de usturoi nedecojiti (am vazut eu la Mazi ca asa raman moi si dulci), cateva fire de rozmarin si cateva linguri de ulei de masline.
Am facut si o salata simpla si acra cu ce mai aveam prin frigider si ne-am ospatat.
DSC_0286A fost asa de bun ca nu ma puteam opri si unde mai pui ca am mancat si a doua zi ce ramasese (fapt exceptional, pentru ca eu NU mananc mancare reincalzita)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu