martie 14, 2011

I am HAPI.

Sambata ne-am jucat de-a cameramanul si vedeta tv in bucatarie si iata ce a iesit. In rolurile principale avem asa:
Lavinia: vedeta mofturoasa careia nimic nu-i convine si care se crede un pui de Martha Stewart.
Sorin: cameraman, scenarist, omu' cu lumini, sunet, imagine si montaj.
Daca va place va rugam sa ne acordati un vot aici (stiu ca merge greu cu inregistrarea ca deja am primit reclamatii de la roblogfest, dar efortul va fi rasplatit de recunostinta noastra vesnica :D).

7 comentarii:

  1. Ma tem ca e Martha "Stewart" si "recunostinta".
    In rest, felicitari pt blog si retete, si la mai multe. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am corectat, multumesc pentru atentionare.Si multumesc si pentru felicitari!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eşti foarte simpatică, I'm a fan. A, şi felicitări, mi-a plăcut înregistrarea! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draguta inregistrarea si imi place si budinca, cred ca as pune putin zahar in sucul de fructe :)

    RăspundețiȘtergere
  5. haioasa inregistrarea, tu esti tare simpatica, iar pt vot e prea tarziu, abia te-am descoperit :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :).Multumesc cccris, a fost mai mult o joaca!

    RăspundețiȘtergere