martie 27, 2011

La gratar

Stiu sigur ca a venit primavara pentru ca sambata seara am facut primul gratar pe anul acesta. Primul dintr-o serie luuunnngaaaa, sper eu.
Ne-am adunat ca de obicei la Roz si la CD si ne-am apucat de treaba. Rolurile sunt destul de bine impartite de anu' trecut asa ca de data asta treaba a mers chiar repede.
 CD cu Pop au facut focul apoi CD a ramas in rolul de grataragiu-sef.
1
Eu si cu Mada ne-am ocupat de garnitura, respectiv ciupercute umplute cu cascaval, si de salata iar ceilalti si-au vazut linistiti de treburile lor.
4Cat timp fripturile erau pe gratar am degustat cate o "berea casei" (baieti hadeti mai repede cu siteu'!) sau cate un Beck's, suportand in acelasi timp critica apriga din partea celor doi home breweri din schema.
2Pentru ca foamea a fost mare nici unul dintre noi (unii fotografi cu pretentii) nu si-a facut timp sa fotografieze bunatatile asa ca sper sa le recunoasteti singuri prin cadru. Am avut ceafa si cotlet de porc si carnati de casa iar ca garnitura ciupercute umplute cu cascaval si salata simpla cu dressing de ulei de porumb+ otet de orez+ mustar. Simplu dar perfect pentru un prim gratar. Smecheria a fost glazura cu care a uns CD fripturile cand erau pe gratar si anume un amestec de ketchup+otet de orez+sos de soia+chili+ghimbir proaspat ras+ulei de porumb fierte un pic pe foc sa se ingroase. Cantitati nu avem, ca le-a facut din ochi, asa ca puneti si voi dupa gust. Stim sigur ca au fost 5 chili uscati si ca unul l-am nimerit eu :P.
DSC_0482Am mancat si ne-am veselit si-am povestit iarasi tampenii de la facultate si sper sa se repete toata povestea cat de curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu