martie 06, 2011

Weekend brunch 2

Asta a fost brunch-ul nostru de ieri dar din motive de lene, de umblat hai hui prin oras si de petrecut ziua Madalinei (La multi ani Mada, sa fi sanatoasa si iubita de "cati" vrei tu!) nu am avut timp sa vi-l povestesc. Nu-i nimic, cred eu ca va prinde bine si acum sau in zilele ce vor urma.
Am avut asa: oua Benedict cu briose englezesti, rosii cherry, telemea de capra, piept de pui afumat, unt cu dulceata de zmeura si cafea si suc de portocale. Bun si consistent mic dejun, ca ne-a asigurat energia necesara pana spre seara.
DSC_0112Cu ouale Benedict mi-a facut mai demult pofta Cookie iar ieri le-am pus in practica.
 Oua "romanesti' fierte in apa cu putin otet atat cat sa se faca albusul dar galbenusul sa ramana moale (cam 3 minute, eu le-am lasat mai mult cred si incepuse sa se coaguleze si galbenusul), servite cu sos Hollandaise si cu english muffin.
Cu sosul e cam asa: Doua galbenusuri se bat bine cu zeama de la o jumatate de lamaie pana se infoaie putin. Se pun apoi la bain- marie, se adauga 50 g de unt topit si se amesteca bine sa se inglobeze si acesta si sa rezulte un fel de maioneza.
DSC_0118Briosele astea englezesti(asa le zic americanii) sunt un fel de chifle dospite care se coc in tigaie. Facem un aluat moale dintr-o cana de apa, doua cani de faina, un plic de drojdie, o lingura de zahar, una de unt si putina sare. Framantam 5-6 minute apoi acoperim cu folie si lasam la crescut pana isi dubleaza volumul. Formam apoi cu mainile bine infainate chiflele( vreo 12 are trebui sa iasa de aici, eu le-am facut mai mari si mi-au iesit doar 8), le dam prin malai si le prajim in tigaia de teflon, cateva minute pe ambele parti sa se rumeneasca. Eu le-am ars pe primele pentru ca ma apucasem sa spal vasele dar le-am mancat si asa. Va recomand sa le faceti mai micute ca sa se coaca omogen si sa nu se arda sau sa ramana crude in mijloc.
DSC_0120Cu untul, gemul si branza nu e nimic de povestit. Cumparati de la magazin de care va place si le combinati cum vreti.
Pofta buna, noi acum ne-am trezit si n-am nici o idee pentru mic dejunul care urmeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu