octombrie 30, 2011

French toast cu fructe

Am zis ca azi ne revenim cu programul de somn si ne trezim si noi ca oamenii normali la o ora decenta. Nu de alta, dar de ceva vreme suntem pasari de noapte si nu prea imi place. Si daca tot castigam o ora in noaptea asta ar fi fost frumos sa o si folosim. Dar nuuuu, it wasn't meant to be. Se pare ca ceasul nostru biologic s-a blocat la ora 11 si pace.
Si daca tot e duminica am zis sa pun de un french toast cu fructe, ca tot mi-a facut Cookie o pofta nebuna cu povestea asta. La Simbio n-am ajuns inca dar nici french toastul meu nu s-a lasat mai prejos.
 Ingrediente pentru 2 portii:
4 felii paine toast
2 oua
3-4 linguri smantana dulce
3-4 linguri lapte
un cubulet de unt
o lingurita extract de vanilie
zmeura, banane, sirop de artar pentru servit
Preparare:
Batem bine oulae cu laptele, smantana si banilia apoi inmuie bine feliile de paine in aceasta compozitie. Nu le lasam prea mult, sa nu rupa. Le prajim apoi cate 1-2 minute pe fiecare parte in putin unt incins. Adaugam deasupra felii de banane si zmeura, sau orice alte fructe ne plac, stopim din belsug cu sirop de artar si dig in.
A fost delicios, va spun. Imi pare rau ca nu am facut o contitate mai mare.
O duminica frumoasa!

4 comentarii:

  1. Imi place rasfatul tau de duminica :) La noi a fost Happy pancake sunday, dar duminica viitoare reatacam subiectul french toast :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Deli! Nici pancakes nu suna rau deloc!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. arata minunat! imi place tare mult asa simplu, delcios, gustos si frumos! :* duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere